Coses de muntanyaCoses de muntanya
 RAPAZ RAPAZ
Estas en » Coses de muntanya » Archivo de entradas
Archivo de entradas

Tuesday 24 de June de 2014
Cresta de la Solaneta de Llauset

Altra activitat des de la presa de llauset, al pont de Sant Joan. CResta fàcil, sostinguda, curta aproximació...... :-)

Monday 12 de May de 2014
COMAPEDROSA EN CIRCULAR 2.939m

Bon cap de setman d'esqui a Andorra, tot i la mala previssió meteorològica. El dissabte sortim d'Arinsal a gairebé 1.600m i a amb una temperatura mes qaue primaveral. No ens calcem els esquis fins que entrem a la obaga de Comapedrosa, a 1.800m. Passem el refugi encara amb molta neu i encarem le

Monday 10 de February de 2014
NÈRASSOL 2.636m

Aquest cap de setmana s'hem allargat fins l'Arièja a fer una travessa de les que teniem moltes ganes de fer, amb Burt, Maria, Xavi D. Oreneta i jo. Des de l'Hospitalet, prenem les canalitzacions d'aigua que ens porten, a la dreta, per la vall de Siscar, i fem nit a la cabana de siscar. Durant la

Tuesday 28 de January de 2014, 19:38:26
DENT D'ALBA DES DE LLANOS
Tipo de Entrada: VIDEO | 6934 visitas

excursió realitzada el 9 de gener, amb bon temps, bona neu i millor meteo!!

Wednesday 8 de January de 2014, 15:52:27
ESQUIADES PEL CAPCIR
Tipo de Entrada: VIDEO | 6651 visitas

Esquiades al Roc de Madres i Mortiers l'1 i 2 de gener de 2014.

Thursday 20 de June de 2013
TANCAMENT DE TEMPORADA A LA MALADETA

Final de Temporada a l Maladeta...i quin final!!! El divendres dormim a l'alberg del Run, i dissabte de matinada, enfilem cap a la Renclusa, deixem trastos i anem cap a la Torre Cordier, però ens quedem al coll, perque el pas final estava complicat. El diumenge anem a l'Abadias i fem tota la baixa

Sunday 7 de April de 2013
Diumenge a Vallter

El dissabte ens apropem a Setcases i pugem com podem fins al parquin de dalt de l'estació. https://www.youtube.com/watch?v=_H4mtqTVmCo El diumenge, tot ben nevat i amb fred i poca humitat, enfilem per la portella de Morrenç, pic de la Dona, baixem pels tubs NO, i remuntem fins al Bastiments, pa

Monday 18 de February de 2013
(sense nom)

Cap de setmana de neu i bon temps a la vall d'incles. El dissabte anem a fer el pic de Juclar, pero ens tira enrere una pala dretota i perillosa. Ens quedem al coll i fem un descens magnific fins al refugi de siscaró. El diumenge fem la tossa de siscaró (2.818m) i baixem fins a Soldeu (1.700m) en

Sunday 10 de February de 2013
ESTANYS DE LA PERA I TOSSA PLANA DE LLES

el cap de setmana, amb la previsió de meteo i la d'allaus, anem a la Cerdanya a veure què tal està la cosa per allà. El dissabte comencem a foquejar cap a Estanys de la Pera, amb intenció de fer el pic de la Colilla, pero el fort vent ens tira enrere. Aconseguim arribar a Estanys de la Pera,

Monday 15 de October de 2012
TRAVESSA PER LA VALL DE LYS

Sortim des del final de la carretera de Benàs, i enfilem cap al puerto viello, per anar a l'oest cap a la base del Pic de Boum. Ens enfilem cap al cim, pero a 10 metres del cim, renunciem, donada l'exposició de la última grimpada al cim i la falta de material. Baixem cap al refugi de Maupas, exc

Tuesday 24 de July de 2012
BALAITUS PER LA BRETXA LATOUR

Sortida de cap de setmana al Balaitús, sortint des de La Sarra fent nit als llacs de Respomuso. Un gran cim. Anem Panxi, Burt, Kalamar, michel, Rapaz, Oreneta i Joanma.

Sunday 6 de May de 2012
GRA DE FAJOL

Com que la previssió de meteo era la que era, decidim no marxar massa lluny, i probar sort a Vallter. Segon cop en una setmana. Aquesta vegada anem al Gra de Fajol Petit. El divendres arribem i sopem al parquin. El dissabte a les 7:30 comencem a caminar cap al Refugi i fem la canal Amagada (60º

Thursday 19 de April de 2012
BESALÍ (ANDORRA)

Sortida d'esqui amb Hector, i Sr. Oscuro......al pic de Besalí, a la zona d'Arcalís, Andorra, el dissabte 14 d'abril, un gran dia!!!!

Tuesday 14 de February de 2012
CAMBRA D´ASE

Amb el fred del cap de setmana, anem a Sant Pere dels Forcats a veure les condicions dels corredors. El dissabte de matí sortim d'hora i pujem pel corredor Gigoló. Al principi dubtem de les condicións, ja que al bosc hi havien dos pams de neu pos. Però fora del bosc la neu estaba molt dura i d