Coses de muntanyaCoses de muntanya
 RAPAZ RAPAZ
Estas en » Coses de muntanya » Archivo de entradas » January 2011
Archivo de entradas January de 2011

Sunday 30 de January de 2011
Montmalús des de Grau Roig

Sortideta molt i molt agradable, amb boníssima companyia, des de l'estacionament de Grau Roig. Tot i que donaven nevades, sortim de BCN cap a Andorra, on arribem a mig dia, agafem els esquis i donem una volta. La nevada ens fa baixar ràpidament. A la nit, arriben Mabel i el Sr. Yeti amb uns ami

Sunday 16 de January de 2011
TORRE CORDIER I INTENT AL CORDIER

Ruta amb esquís de muntanya per la Maladeta, a aquest curiòs cim que va ser "descobert" fa uns 8 anys (http://www.torrecordier.lamuntanya.com/es-index.htm). Un intent al cordier, però amb un sol piolo de travessa i amb neu dolenta, poca cosa es pot fer quan la cosa se posa pina... Ens quedem a p

Sunday 2 de January de 2011
CAP D´ANY A TAVASCAN

Anem a passar el Cap d'Any a "l'estació" de Tavascan, concretament a l'estacionament.:-) El dissabte fem el pic de Campirme (2.633m). Pujada en un dia gris i fred, amb la neu poc transformada, sota una costra grossa i uniforme, facil d'esquiar. Al dia següent, amb un temps també fred però més