Coses de muntanyaCoses de muntanya
 RAPAZ RAPAZ
Estas en » Coses de muntanya » Albumes de Fotos
Albumes de Fotos

Monday 24 de May de 2010
INTENT AL GRAN ENCANTAT

Aparquem els esquis, i probem de fer el corredor central d'aquesta emblemàtica muntanya pallaresa. Una sortida amb restras i les altes temperatures ben d'hora, amb una neu dolenta i perillosa, en fan retirar-nos, a tocar del cim. El parc de Sant Maurici mooolt bonic, amb neu per sobre de 2200+- pe

Monday 10 de May de 2010
Montmalús (2782m) per Grau Roig -Maig 2010

Ascensió al pic de Montmalús des del pàrquin de l'estació de Grau-Roig. Molta neu de la zona, però si no es d'hora, transforma molt ràpid. De totes formes, bastant acceptable. Anem Africa Twin, Marta, Oreneta i el que suscribe.

Tuesday 13 de April de 2010
Gra de Fajol Petit, i Gran

Ascensió a aquestos dos cims de l¡Alta Vall de Ter, per la Canal Estreta i per la Canal central, respectivament. La zona innivada irregularment, amb les solanes castigades. El Bastiments sense continuitat. Primavera!!!!! Tot i aixó, als corredors encara trobem els ressalts amb glaç i neu bona

Monday 5 de April de 2010
Amitges en Pasqua

Travessa amb esquis, des de la Vall d'Aiguamog al refugi d'Amitges. Ascensió al Pic de Bassiero Oriental (2.897m) i tornada al refugi. Al dia seguent, tot i fer un intent, no podem tornar cap a la Vall d'Aran. Passem una altra nit a Amitges. Dilluns, amb un mati excepcional, tornem cap a Tredòs.

Tuesday 15 de September de 2009
PIC DE TEMPESTADES

Sortida realitzada en el pont de la diada de 2009. Punt de partida, Senarta. Pujem al refu de pescadores de nit, per la pista. Al mati següent, sols tenim temps de fer una llarga aproximació, ja que a les 14:00 se'ns posa a ploure primer, despres a pedregar, i despres a nevar, fins les 3 del matÃ