Coses de muntanyaCoses de muntanya
 RAPAZ RAPAZ
Estas en » Coses de muntanya » Archivo de entradas
Archivo de entradas

Tuesday 10 de August de 2010
AGULLA JUNCADELLA I ANETO

Cap de setmana a Coronas, amb l'ascensió a l'agulla Juncadella i a l'Aneto (no se quants cops ho hem fet ja), fent nit a l'estany gran de coronas. Poca gent a coronas, i molta mes a l'Aneto. Tipica bronca amb un paio al bell mig del pas de mahoma, que volia adelantar a "to quisqui" posant en peri

Wednesday 4 de August de 2010
COMALOFORNO

Sortida realitzada el dissabte 31 de juliol, des de la presa de Cavallers, i pujant pel pas de l'os. La tornada la vam fer pel mateix lloc, tot i que la intencio era baixar per l'estany de la Llosa.

Wednesday 4 de August de 2010
COMALOFORNO

Sortida realitzada el dissabte 31 de juliol, des del parquin de la presa de cavallers, pujant pel pas de l'os, i tornant pel mateix itinerari.

Tuesday 25 de May de 2010
CRESTA DE PEGUERA

Matinal de dilluns -bendita Pasqua- a la cresta de Peguera, al poble del mateix nom. És un paratge impresionant, amb extensos boscos i prats. Cresta facil, amb dos pasets de IV, i un parell de ràpels. Africa Twin, Oroneta i Rapaz.

Monday 24 de May de 2010
INTENT AL GRAN ENCANTAT

Aparquem els esquis, i probem de fer el corredor central d'aquesta emblemàtica muntanya pallaresa. Una sortida amb restras i les altes temperatures ben d'hora, amb una neu dolenta i perillosa, en fan retirar-nos, a tocar del cim. El parc de Sant Maurici mooolt bonic, amb neu per sobre de 2200+- pe

Monday 10 de May de 2010
Montmalús (2782m) per Grau Roig -Maig 2010

Ascensió al pic de Montmalús des del pàrquin de l'estació de Grau-Roig. Molta neu de la zona, però si no es d'hora, transforma molt ràpid. De totes formes, bastant acceptable. Anem Africa Twin, Marta, Oreneta i el que suscribe.

Tuesday 13 de April de 2010
Gra de Fajol Petit, i Gran

Ascensió a aquestos dos cims de l¡Alta Vall de Ter, per la Canal Estreta i per la Canal central, respectivament. La zona innivada irregularment, amb les solanes castigades. El Bastiments sense continuitat. Primavera!!!!! Tot i aixó, als corredors encara trobem els ressalts amb glaç i neu bona

Monday 5 de April de 2010
Amitges en Pasqua

Travessa amb esquis, des de la Vall d'Aiguamog al refugi d'Amitges. Ascensió al Pic de Bassiero Oriental (2.897m) i tornada al refugi. Al dia seguent, tot i fer un intent, no podem tornar cap a la Vall d'Aran. Passem una altra nit a Amitges. Dilluns, amb un mati excepcional, tornem cap a Tredòs.

Monday 18 de January de 2010, 22:37:49
Tossa Plana
Tipo de Entrada: VIDEO | 1570 visitas

Orene baixant la Tossa Plana, el 10 de gener de 2010.

Tuesday 15 de September de 2009
PIC DE TEMPESTADES

Sortida realitzada en el pont de la diada de 2009. Punt de partida, Senarta. Pujem al refu de pescadores de nit, per la pista. Al mati següent, sols tenim temps de fer una llarga aproximació, ja que a les 14:00 se'ns posa a ploure primer, despres a pedregar, i despres a nevar, fins les 3 del matÃ

Tuesday 7 de July de 2009, 21:23:09
ARIEJA I ALTA CERDANYA
Tipo de Entrada: VIDEO | 2412 visitas

Activitats d'esqui de muntanya realitzada a l'arieja. Pic de Tarbesó, pic de la mina, i cap de la llosada. Una passada de lloc, una passada de neu...... Llastima que per tercer cop en aquesta excepcional temporada, vam intentar el Puigmal, i per tercera vegada, no vam poder....

Tuesday 7 de July de 2009, 21:18:56
val d'aran març 2009
Tipo de Entrada: VIDEO | 2226 visitas

Activitats d'esqui de muntanya pel circ de colomers i per la zona de Vaqueira-Beret.

Tuesday 7 de July de 2009, 21:15:53
PEDRAFORCA I CADI
Tipo de Entrada: VIDEO | 1636 visitas

Composició de les activitats realitzades al pont de desembre de 2008, amb Oreneta i Guifré.

Wednesday 17 de June de 2009, 21:35:59
DECISSIO
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1 Comentarios | 1210 visitas

He decidit posarme amb el bloc, i  traspassar tot el que tenia en l'antic, a aquest.Ara, a vore si m'aclare.Salut