Coses de muntanyaCoses de muntanya
 RAPAZ RAPAZ
Estas en » Coses de muntanya » Archivo de entradas
Archivo de entradas

Saturday 19 de November de 2011
BACIVERS 2845

Primera sortida "no programada" del Grup d'Esqui de Muntanya del Madteam. Ens juntem l'estacionament de Vallter, Kalamar, Stefano, Larryak, El Yeti, Mab, Sergei, Xavi, Clàudia, Oroneta i Rapaz. Fem el cim del Bacivers, i tornem pel Pas del Bou. Un dia esplèndid, una temperatura suau, una neu bonÃ

Monday 29 de August de 2011
CRESTA DE REGALESIA

Bones. Aquí vos deixe les fotos de la sortideta del cap de setmana, a la Cresta de Regalesia (Arièja). Vam sortir des del poble de L'Hospitalet, amb molta boira i ja quasi de nit. Després de 2 hores arribem al refugi de la Vesina, on hi havia un grup de 8 persones que feien travessa, així que d

Tuesday 14 de June de 2011
PIC DE MARGALIDA I TEMPESTADES
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 1988 visitas

Cap de setmana mig profitós, ja que le temps no ha acompanyat massa a Benás. Tot i ai`xo, una bona excursioneta, una mica d'escalada a Remuñe, tempestes, llamps, calamarsa...... Vam plantar les tendes al llac de Llosars, en un ambient sublim. La cara sud de l'Aneto ens mostra la seua verdadera

Tuesday 24 de May de 2011
CRESTA DE L´ARBELLA

Recorregut circular sortint de l'estació d'Arcalís, enfilant cap al port d'Arbella i passsant pels cims de l'Abella i el fangasses, i baixant per la normal del Pic de la Fontblanca. Una cresta xula, una mica discontinua, pero assequible i disfrutona, en un ambient molt xulo. La meteo ens va res

Wednesday 20 de April de 2011
CORREDOR SWAN I GAVARNIE

Am un temps molt bo, el dilluns fem el corredor Swan, en completa solitut, des de la cabana de Pailla. Oroneta i jo sortim de nit, per enfilar el corredor a primera hora. El marc és impressionant. El corredor, el trobem amb els primers 60 o 70 metres de resalts de gel bastant vertical (utilitzem 2

Monday 28 de March de 2011
PUIGMAL PER ERR, AMB ESQUIS

Sortideta al cim del Puigmal des d'Err, amb Gonçal, David i Oroneta, amb una meteo molt bona i una neu també molt bona, que ens fa gaudir de la baixada, que es mantinguda i distreta.

Tuesday 15 de March de 2011, 16:27:23
DIUMENGE AL PEDRÓ I TOSSA PELADA
Tipo de Entrada: VIDEO | 4 Comentarios | 2014 visitas

Ascension realitzada el diumenge dia 13 de març, després de les intenses nevades. Sortim una mica negitosos de BCN, sense saber si podriem fer alguna cosa, però com que haviem quedat, doncs cap a llà que anem.............i triunfem. Moooolt bona companyia, un dia espectacular, i una neu bastant

Monday 7 de March de 2011
COMA D´OR I PEDRONS

cap de setmana, buscant una mica la neu. El diumenge fem al coma d'or des del port de pimorent, sortint d'horeta, i pillant bona neu de baixada. El dilluns amb el Yeti i la Mabel, fem el pedrons, i de baixada gaudim molt de la neu. Així que res, a la una del mig dia ja estavem de cami cap a casa.

Monday 14 de February de 2011
XVII MADSTAGE - CONANGLES

Un cop arribats a casa, la conclussió és que aquest Madstage ha estat fabulós. Taller de gel en un ambient sublim, amb una gent estupenda, amb un gel escalable, jejejeje. Un sopar........be, suficient i bo. Un sorteig un tant desigual, però aquí està la gràcia, que a tot el mon li toca alg

Monday 7 de February de 2011
PIC DE LA FONT BLANCA I INTENT AL SERRERA
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 1992 visitas

El dissabte de matí ens enfilem cap al Pic de la Font Blanca (2.904m) des del parquin abans del tunel d'Arcalís (1.825m). Bona neu, escasa, pero bastant acceptable. Un dia magnific i càlid. Anem el David, Marc, Oroneta i Rapaz. Al dia següent, des del parquin de la carretera que puja al refu d

Sunday 30 de January de 2011
Montmalús des de Grau Roig

Sortideta molt i molt agradable, amb boníssima companyia, des de l'estacionament de Grau Roig. Tot i que donaven nevades, sortim de BCN cap a Andorra, on arribem a mig dia, agafem els esquis i donem una volta. La nevada ens fa baixar ràpidament. A la nit, arriben Mabel i el Sr. Yeti amb uns ami

Sunday 16 de January de 2011
TORRE CORDIER I INTENT AL CORDIER

Ruta amb esquís de muntanya per la Maladeta, a aquest curiòs cim que va ser "descobert" fa uns 8 anys (http://www.torrecordier.lamuntanya.com/es-index.htm). Un intent al cordier, però amb un sol piolo de travessa i amb neu dolenta, poca cosa es pot fer quan la cosa se posa pina... Ens quedem a p

Sunday 2 de January de 2011
CAP D´ANY A TAVASCAN

Anem a passar el Cap d'Any a "l'estació" de Tavascan, concretament a l'estacionament.:-) El dissabte fem el pic de Campirme (2.633m). Pujada en un dia gris i fred, amb la neu poc transformada, sota una costra grossa i uniforme, facil d'esquiar. Al dia següent, amb un temps també fred però més

Sunday 19 de December de 2010
COMA DE L´ORRI I PIC DE ROCA COLOM

Arrivem a Setcases divendres de nit, amb una mica de neu a la carretera que ens obliga a posar les fundes dels Pneumàtics per primer cop a la temporada. Dormim al començament del cami de coma de l'orri.

Tuesday 26 de October de 2010
BRASIL I: TRAVESSA ILHA GRANDE, (RIO DE JANEIRO)
Tipo de Entrada: RELATO | 2 Comentarios | 2293 visitas

Travessa de 4 dies per l´illa mes gran de l´Estat de Rio de Janeiro, que és tota ella un Parc Federal. Aquesta illa constitueix un dels millor exemples de la "Mata Atlàntica", o bosc tropical atlantic. La presencia d'animals salvatges és constant, des de macacos fins a armadillos, serps de